منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • استخدام توسعه دهندگان بازی از اینتل در آستانه انتشار گرافیک Arc

استخدام توسعه دهندگان بازی از اینتل در آستانه انتشار گرافیک Arc

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

استخدام توسعه دهندگان بازی از اینتل در آستانه انتشار گرافیک Arc

هفته گذشته ، اینتل اعلام کرد که نیروی کار جدیدی در سطح بالا به این شرکت معرفی می کند ، که اولین گام در سخت افزار بازی های رایانه ای خواهد بود. کارشناسان جدید اینتل همچنین شامل مدیران سابق توسعه بازی از شرکت هایی مانند Electric Arts و AMD هستند. اینتل قطعاً باید رابطه خوبی با توسعه دهندگان بازی و گیمرها داشته باشد ، زیرا این تازه شروع شده است. استخدام توسعه دهندگان بازی با تجربه از شرکت های بزرگ می تواند استراتژی خوبی از غول آبی باشد.

استخدام توسعه دهندگان بازی های شرکتی سابق از اینتل

صفحه گرافیکی اینتل در توییتر پنجشنبه گذشته ، وی از استخدام توسعه دهندگان بازی های سطح بالا خبر داد که همه آنها قرار است در زمینه کارت های گرافیک و بازی فعالیت کنند. به طور طبیعی ، اینتل کارت گرافیک Arc Alchemist خود را در نظر داشت که به عنوان اولین نسل کارت های گرافیک بازی این شرکت شناخته می شود. محصولات جدیدی که انتظار می رود اواخر امسال یا شاید سال آینده عرضه شوند. اینتل قبلاً نشان داده است که قصد جدی برای ورود به صنعت بازی دارد و استخدام توسعه دهندگان بازی نیز نشانه دیگری از آن است.

آندره برمر ، مدیر و معاون مهندسی گرافیک و بازی با 20 سال سابقه در این زمینه ، یکی از کارکنان جدید اینتل است. به گفته LinkedIn ، برمر قبلاً مدیر Amazon Web Services Game Tech در آمازون بوده است و سپس به عنوان مهندس ارشد Prime Gaming به کار خود ادامه می دهد. قبل از آمازون ، وی سابقه طولانی مهندسی و توسعه نرم افزار در شرکت های بزرگی مانند Zynga ، EA و LucaArts را داشت.

استخدام توسعه دهندگان بازی از اینتل

اینتل همچنین مایکل هیلمن را به عنوان مدیرعامل ابزارها و فناوری های توسعه بازی استخدام کرد. هیلمن به عنوان مدیر فناوری در Electronic Arts کار کرده است و همچنین به عنوان مدیر محتوا در Sony کار کرده است. او همچنین در دهه 1990 در توسعه بازی در شرکت هایی مانند Vibvendi ، Dreamworks Interactiv و Mailbu Interactive کار کرد. نیروی جدید دیگری که توسط اینتل جذب می شود Bell نام دارد. مدیرعامل ارشد توسعه بازی های ویدئویی ، که 13 سال این پست را در رقیب AMD AMD داشته است.

نیروهای دارای سابقه AMD در Intel Fist

سرانجام ، اینتل Carpus را به عنوان مدیر عامل و معاون رئیس جمهور در توسعه بازی های اکوسیستم و سایر مسائل مرتبط منصوب کرد. کارپوس به مدت 15 سال رئیس نرم افزار و بازی های حرفه ای AMD بوده و قبلا در شرکت های کامپیوتری از جمله PC Gaming Alliance و Logitech کار کرده است. بدیهی است که اینتل تنها با ساخت کارت های گرافیکی خوب نمی تواند پیشرفت چشمگیری در صنعت بازی های گرافیکی داشته باشد. AMD و Nvidia ، هر دو از رقبای اصلی اینتل ، دائماً درایورهای خود را بهبود می بخشند و با توسعه دهندگان بازی همکاری نزدیکی دارند تا مطمئن شوند عناوین برای سخت افزار آنها بهینه شده است.

این مشارکت ها فرصتی را برای استفاده از فناوری های جدید انویدیا و AMD در بازی های جدید فراهم می کند ، از جمله فناوری Deep Learning Super Sampling انویدیا یا فوق العاده FidelityFX AMD. نیروهای جدید اینتل به احتمال زیاد به اینتل در پیاده سازی فناوری Intel XeSS ، که رقیب DLSS و FidelityFX است ، کمک می کنند.

  • مدیر عامل اینتل: با محصولات بهتر ، ما بر انویدیا فشار می آوریم
  • Intel ARC Alchemist Graphics Rivals RTX 3070 و RX 6700 XT – قیمت 100 دلار – 500 دلار

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.