
دنیای دیجیتال خواهان بازاریابی دیجیتال است و هیچ شرکتی در امان نیست. چه یک فروشگاه مواد غذایی کوچک باشد و چه یک والمارت غول پیکر، بدون بازاریابی دیجیتال یا تبلیغات، دسترسی به همه مشتریان بالقوه غیرممکن است. این تنها دلیل افزایش تقاضا برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ است.
طبق آمار Statista، بازار تبلیغات دیجیتال در سال 2027 شاهد تقریبا 70 درصد از کل هزینه تبلیغات از طریق دستگاه های تلفن همراه خواهد بود. علاوه بر این، تقریباً 80 درصد از درآمد تبلیغات دیجیتال از تبلیغات برنامهای در سال 2027 حاصل میشود.
بنابراین، اگر شما یک کارآفرین رویایی هستید و می خواهید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند برای کسب و کار خود بسازید، راهنمای شما در اینجا آمده است. ما شما را از طریق موثرترین روش های بازاریابی دیجیتال که برند و فروش شما را افزایش می دهد، راهنمایی می کنیم. با داشتن این دانش، هنگام استخدام آژانس های دیجیتال مارکتینگ، با اطمینان می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. آنها انواع مختلفی از خدمات و استراتژی ها را برای دستیابی به موفقیتی که به دنبال آن هستید ارائه می دهند.
بازاریابی درونگرا
بازاریابی ورودی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای جذب، جذب و خوشحال کردن مشتریان از طریق محتوای آموزنده و مرتبط ساخته شده است. با ایجاد محتوایی که نیازها و علایق مشتریان خود را برآورده می کند، می توانید آنها را به وب سایت، وبلاگ، کانال های رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیلی خود جذب کنید.
شما باید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با سابقه اثبات شده بازاریابی ورودی موفق انتخاب کنید. با داشتن چنین آژانسی در کنار شما، کارشناسان دیجیتال مارکتینگ آنها می توانند ایمان و اعتماد را در مشتریان هدف ایجاد کنند و همچنین سرنخ ها و تبدیل های بیشتری را برای کسب و کار ایجاد کنند. این یکی از بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما است، زیرا شما را با مشتریان خود به روشی بهتر و استراتژیک تر مرتبط می کند و با ایجاد برند شما، نگرانی ها، مسائل و چالش های آنها را برطرف می کند.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال به روز برای ایجاد و توزیع محتوای آموزنده، مرتبط و جذاب برای جذب و حفظ خوانندگان یا بازدیدکنندگان هدف به خوبی تعریف شده است. با ارائه اطلاعات مفید به مشتریان بالقوه خود، می توانید برای برند خود اعتماد و اعتبار ایجاد کنید و در نهایت اقدامات سودآور مشتری را هدایت کنید.
بازاریابی محتوا می تواند به شرکت ها کمک کند تا به اهداف تجاری خود مانند بهبود آگاهی از برند، ایجاد سرنخ، بهبود تبدیل، بهبود وفاداری مشتری و بهبود شهرت برند آنلاین دست یابند. برای مثال، کسبوکارها میتوانند وبلاگها، کتابهای الکترونیکی آموزنده، مطالعات موردی، مقالات سفید، اینفوگرافیک، محتوای AV، پادکستها، وبینارها، خبرنامهها، بازخوردها یا پستهای رسانههای اجتماعی را ایجاد کنند تا تخصص خود را برجسته کنند. همچنین برای حل مشکلات مشتریان یا آموزش آنها در مورد محصولات یا خدمات شرکت مفید است.
محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید و کسب و کار خود را مورد توجه قرار دهید
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
سئو بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است که به بهبود دید در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک می کند. بهینهسازی موتور جستجو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اثباتشده برای هر کسبوکار آنلاین است تا ترافیک ارگانیک، سرنخها و تبدیلها را از مشتریان بالقوهای که محصولات یا خدمات شما را به صورت آنلاین جستجو میکنند، هدایت کند.
این شامل بهینه سازی محتوا، طراحی، ساختار و جنبه های فنی وب سایت شما برای مطابقت با هدف جستجو و ترجیحات مخاطبان هدف شما است. با روشهای استاندارد سئو کلاه سفید، برندها میتوانند رتبهبندی خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بهبود بخشند و برتری رقابتی نسبت به همتایان و رقبای خود کسب کنند.
به طور خلاصه، سئو بهترین استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شماست، مزایایی که ارائه می دهد در اینجا آمده است:
- آگاهی و اعتماد برند خود را در بین مصرف کنندگان آنلاین افزایش دهید
- بهبود تجربه کاربری و رضایت مشتری
- افزایش بازگشت سرمایه (ROI) و کاهش هزینه های بازاریابی
- ایجاد رشد طولانی مدت و پایدار برای کسب و کار شما
کسب و کار خود را رشد دهید و سرنخ ایجاد کنید
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از موثرترین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است که می توانید به آن فکر کنید. این روش به شرکت ها اجازه می دهد تا مستقیماً با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنند و اعتماد و وفاداری ایجاد کنند. استراتژی بازاریابی ایمیلی مناسب باید تبدیل و فروش را افزایش دهد. همچنین مقرون به صرفه، قابل اندازه گیری و سفارشی سازی است.
کسبوکارها میتوانند از بازاریابی ایمیلی برای برقراری ارتباط خبرنامهها، پیشنهادات، اطلاعیهها، نظرات و موارد دیگر به مشترکین خود استفاده کنند. ابزارهای زیادی برای ردیابی پاسخ ها و رفتار گیرندگان ایمیل وجود دارد. این همچنین به ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی موفق تر کمک می کند.
یک استراتژی تبدیل ایمیل ایجاد کنید
تبلیغات PPC
تبلیغات PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر برای مشاغل است. مزایای بسیاری را ارائه می دهد. بعضی از آنها … هستند:
- شما می توانید با پیام های مرتبط و جذاب به مخاطبان هدف خود برسید.
- شما می توانید تبلیغات خود را در موتورهای جستجو، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت هایی که مشتریان بالقوه شما در آنها گشت و گذار می کنند، نشان دهید.
- شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، به این معنی که می توانید بودجه خود را کنترل کنید و کمپین های خود را بر اساس داده های عملکرد بهینه کنید.
- با تبلیغات PPC می توانید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، سرنخ ایجاد کنید، ترافیک را افزایش دهید و فروش را افزایش دهید.
بهترین بازگشت سرمایه را با کمپین های تبلیغاتی دریافت کنید
بازاریابی ویدیویی
به گفته متخصصان بازاریابی دیجیتال، بازاریابی ویدئویی یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی برای یک برند یا کسب و کار است زیرا می تواند به دستیابی و جذب مخاطبان کمک کند. امروزه به دلیل افزایش تحرک، یکی از گرایش های پیشرو در بازاریابی دیجیتال است. بدون شک، محتوای ویدیویی احتمالاً باعث افزایش آگاهی از برند و افزایش تبدیل می شود زیرا محتوای ویدیویی برای تبلیغ محصولات، خدمات یا نام تجاری شما در پلتفرم های آنلاین مانند رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، وبلاگ ها یا ایمیل ها استفاده می شود.
بازاریابی ویدیویی می تواند به شما کمک کند ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید، تخصص خود را نشان دهید و با مشتریان بالقوه خود اعتماد ایجاد کنید. همچنین می تواند به شما در بهبود رتبه سئو کمک کند، زیرا محتوای ویدیویی توسط موتورهای جستجو ترجیح داده می شود و می تواند نرخ کلیک و زمان ماندگاری را افزایش دهد. به علاوه، این یک راه قدرتمند برای انتقال پیام شما و متمایز شدن از رقبا در دنیای دیجیتال است.
به طور خلاصه:
- می تواند به شما کمک کند تا به مخاطب هدف خود برسید و درگیر آن شوید
- این می تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد و تبدیل شما را افزایش دهد
- این می تواند به شما کمک کند ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید، تخصص خود را نشان دهید و با مشتریان بالقوه خود اعتماد ایجاد کنید
- این می تواند به شما در بهبود رتبه سئو کمک کند زیرا محتوای ویدیویی توسط موتورهای جستجو ترجیح داده می شود و می تواند نرخ کلیک و زمان ماندن را افزایش دهد.
- این می تواند به شما کمک کند پیام خود را منتقل کنید و از رقابت در دنیای دیجیتال متمایز شوید
بازاریابی وابسته و اینفلوئنسر مارکتینگ
یکی دیگر از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ موثر همه چیز در مورد مشارکت و نفوذ است. استراتژی ها از قدرت اثبات اجتماعی و تبلیغات شفاهی استفاده می کنند. این به برندها اجازه می دهد تا به مشتریان یا شرکای وفادار خود برای تبلیغ محصولات یا خدمات خاص از طریق کانال ها و شبکه های خود پاداش دهند. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است به ازای هر فروش که در شبکه آنها انجام می شود، کمیسیون مشخصی را به آنها پیشنهاد دهد یا یک کد تخفیف برای ارجاعات آنها.
از سوی دیگر، اینفلوئنسر مارکتینگ به شرکتها اجازه میدهد تا با اینفلوئنسرها در کانالهایی مانند رسانههای اجتماعی همکاری کنند تا محصولات یا خدمات شما را تأیید کنند و اعتماد و اعتبار برند شما را بهبود بخشند. در ازای آن، شرکت ها نمونه های رایگان محصولات خود را برای آنها ارسال می کنند یا از آنها دعوت می کنند تا با آنها محتوا تولید کنند.
هر یک از این استراتژی ها برای ایجاد ترافیک بیشتر، ایجاد سرنخ، افزایش تبدیل و بهبود فروش برای کسب و کار کار می کند. در عین حال، شرکت ها اعتماد و وفاداری را در بین مخاطبان خود ایجاد خواهند کرد.
آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید؟ با کمک کارشناسان برتر بازاریابی تأثیرگذار، اثبات اجتماعی ایجاد کنید.
بازاریابی موبایلی
بازاریابی موبایلی به کسبوکارها کمک میکند تا با تلفنهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای قابل حمل به مخاطبان هدف خود دست یابند. بازاریابی تلفن همراه می تواند به شرکت ها کمک کند تا آگاهی از برند را افزایش دهند، سرنخ های بیشتری به دست آورند، تبدیل ها را بهبود بخشند و وفاداری مشتری را تضمین کنند.
برخی از مزایای بازاریابی موبایلی عبارتند از:
- مقرون به صرفه است و اجرای آن آسان است.
- این به شما امکان می دهد پیام های شخصی و مرتبط را به مشتریان خود تحویل دهید.
- این به شما امکان می دهد عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه را ردیابی و اندازه گیری کنید.
- این به شما کمک می کند از رقبای خود جلوتر بمانید و با تغییر ترجیحات مشتری سازگار شوید.
اغراق نیست اگر بگوییم بازاریابی موبایلی یکی از بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شماست زیرا می تواند به شما کمک کند در هر زمان، هر مکان و در هر دستگاهی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
در حال حاضر بیش از 4.3 میلیارد کاربر فعال اینترنت موبایل وجود دارد.
آیا آماده هستید که تجارت را به صورت دیجیتالی متزلزل کنید؟
به طور خلاصه، بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما به اهداف، مخاطبان، بودجه و صنعت شما بستگی دارد. استراتژی های ذکر شده می تواند به شما کمک کند دید آنلاین خود را به همراه تبدیل ها افزایش دهید و اعتماد و وفاداری ایجاد کنید. با این کمپین های موثر می توانید آگاهی از برند خود را افزایش دهید. با استفاده مداوم از آنها و اندازه گیری نتایج آنها، می توانید تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید و به اهداف تجاری خود برسید.
پست برترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما اولین بار در TopDevelopers.co ظاهر شد.