
“می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهید؟”
در عصر دیجیتال، حضور قوی آنلاین برای موفقیت کسب و کار حیاتی است. شما باید محصولات و خدمات خود را به حداکثر تعداد افراد معرفی کنید و برای این کار باید از طریق هر وسیله ای به آنها دسترسی پیدا کنید.
با نزدیک به 5 میلیارد نفر که از اینترنت موبایل استفاده می کنند، بازاریابی دیجیتال ساده ترین و سریع ترین راه برای دستیابی به آنها و رساندن پیام تجاری شماست. دیجیتال مارکتینگ می تواند طاقت فرسا باشد، اما با کمک یک آژانس معتبر، می توانید به راحتی در فضای دیجیتال حرکت کنید.
آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند به شما کمک کنند تا به هر مشتری بالقوه ای از طریق دیجیتال دسترسی پیدا کنید. برای کشف طیف وسیعی از خدمات ارائه شده توسط این آژانس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.
محتوا
- خدمات ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ
- بهینه سازی موتور جستجو
- بازاریابی ایمیلی و بازاریابی فشاری
- بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
- تحلیل و بررسی
- استراتژی UI/UX
- کمپین پولی
- بهینه سازی اپ استور
- بازاریابی محتوا
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- بازاریابی وابسته
- پرداخت برای هر کلیک
- بازاریابی آمازون
- خدمات ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ
خدمات ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از بهترین خدمات بازاریابی دیجیتال است که توسط اکثر آژانس های بازاریابی دیجیتال انجام و اجرا می شود. سئو به عنوان راهی معتبر برای بازاریابی محصولات و خدمات شما در نظر گرفته می شود، سئو به محتوا و تصاویر شما کمک می کند تا در بالای فهرست صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ قرار بگیرند. با این حال، هنگامی که کاربران برای یک عبارت خاص جستجو می کنند، محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو (یک صفحه وب، برنامه، یا محتوای حاوی عبارت یا معنای عبارت یا مربوط به عبارت جستجو) در بالای نتیجه ظاهر می شود. صفحات محتوا و طراحی سئو ربات ها را جذب می کند و اثربخشی آنها را به عنوان محتوای برتر نسبت به سایرین ثابت می کند.
بازاریابی ایمیلی و بازاریابی فشاری
یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی هدفمند که توسط اکثر شرکت های بازاریابی تبلیغات دیجیتال اتخاذ شده است، بازاریابی ایمیلی است. چنین شرکت هایی با دقت محتوای ایمیل را که شامل متن و گرافیک می شود آماده می کنند تا برای افراد خاصی در اینترنت ارسال شود. محتوای تولید شده توسط ارائه دهندگان ایمیل (که در غیر این صورت هرزنامه محسوب می شود) به دلیل انتخاب کلمه و ارائه فیلتر نمی شود. هنگامی که در صندوق ورودی کاربران قرار می گیرد، به دلیل موضوع جذاب و محتوای کلی، کاربران موظفند روی لینک ارائه شده کلیک کنند و در نتیجه به صفحه خدمات یا محصول مورد نظر برسند.
از طرف دیگر، یک آژانس همچنین می تواند در بازاریابی هدفمند به شما کمک کند. Push Notification یک پیام متنی یا تصویری ساده است که می تواند به شماره تلفن همراه ارسال شود.
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
بازاریابی رسانه های اجتماعی ستون فقرات بازاریابی دیجیتال است. هنگامی که یک آژانس بازاریابی دیجیتال را استخدام می کنید، یک شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی را نیز استخدام می کنید. این به این دلیل است که اکثر شرکت ها هم تبلیغ دیجیتال و هم تبلیغ رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند. بنابراین شرایط تعویض می شوند. بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل بهینه سازی محتوا و جذاب کردن آن برای استفاده در چندین پلتفرم مانند توییتر، فیس بوک، لینکدین، واتس اپ، تیک تاک، اینستاگرام و غیره است.
بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی رسانه های اجتماعی
تحلیل و بررسی
برنامهریزی استراتژیک برای هر کسبوکاری از آینده نگری ناشی میشود، زیرا دادهها و اطلاعات ایدهها و نکات متعددی در مورد اینکه چه چیزی را باید دنبال کرد و چه چیزی را نباید ارائه کرد، ارائه میدهد. به عبارت دیگر، تجزیه و تحلیل های تعبیه شده می توانند با تجزیه و تحلیل چند صد اطلاعات جمع آوری شده از بازخورد، رفتار کاربر و سایر عوامل روانشناختی، محاسبه کنند که چه چیزی برای یک تجارت خوب است و چه چیزی برای آن بد است. هنگامی که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ را انتخاب می کنید، تأیید می شود که تحلیل عمیقی از حضور دیجیتال خود خواهید داشت و بر این اساس می توانید اقدامات لازم را برای بهبود محصولات و خدمات خود انجام دهید.
استراتژی UI/UX
امروزه پول زیادی صرف UI/UX می شود. رابط کاربری و تجربه کاربری این به این دلیل است که اگر چهره کسب و کار شما (صفحه اصلی برنامه یا وب سایت) برای مصرف کنندگان گیج کننده باشد و به اندازه کافی جذاب نباشد که آنها را جذب کند، آنها محل را ترک کرده و به دنبال پیشنهادات دیگران می گردند. به عبارت ساده، آنچه کاربران می بینند باید چشم نواز باشد و حرکت در یک وب سایت یا برنامه نباید پیچیده باشد که آنها را خسته کند. آژانسهای بازاریابی دیجیتال به شما کمک میکنند UI/UX خود را بر اساس نظرسنجیها و تحقیقات روانشناختی یا جمعیتشناختی خود بهبود بخشند.
کمپین پولی
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما را در مورد کمپین های پولی ویژه ارائه شده توسط پلت فرم های رسانه های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و لینکدین مطلع می کند. این کمپین های پولی برای دستیابی به مشتریان هدف ایده آل هستند. میتوانید به دنبال آژانسهای بازاریابی باشید که در چنین کمپینهایی مهارت دارند تا بهترین بازاریابی دیجیتال را تبلیغ کنند.
بهینه سازی فروشگاه App (ASO)
درست مانند بهینهسازی موتور جستجو (SEO)، بهینهسازی فروشگاه اپلیکیشن به یک برنامه تلفن همراه کمک میکند تا در لیست جستجوی فروشگاههای اپلیکیشن مانند گوگل پلی استور و اپ استور اپل قرار گیرد. این یک هنر به علاوه علمی است که توسط آژانس های دیجیتال انجام می شود. مربیان بازاریابی آنها با بهینه سازی محتوا (اطلاعات) و طراحی به منظور متمایز شدن از رقبای شما به رشد برنامه شما در فروشگاه برنامه کمک می کنند.
بازاریابی محتوا
محتوا پادشاه است و همینطور خواهد ماند. افزودن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خاص و نوشتن محتوای خوانا، اطلاعات محصول و خدمات شما را غنی و مفید خواهد کرد. بازاریابی محتوا شامل تکنیک هایی برای توزیع محتوای معنی دار شما در پلتفرم های دیجیتال است.
بازاریابی درونگرا در مقابل بازاریابی محتوا
اینفلوئنسر مارکتینگ
پلتفرمهای دیجیتالی مختلف پیروان و کاربران خود را دارند. برخی از کاربران، معمولا افراد مشهور یا افراد مشهور، از طریق پست های متنی و ویدیوهای خود بر فالوورهای خود تأثیر می گذارند. اینفلوئنسر مارکتینگ با سوپراستارها در پلتفرمهای دیجیتال ارتباط برقرار میکند و از آنها میخواهد محتوا را از طریق دستهها و پروفایلهایشان ارائه دهند.
بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته بر روی یک کسب و کار می دهد و می گیرد که در آن محتوا و پیوند شما به وب سایت ها یا برنامه های دیگر ارائه می شود و در ازای آنها محصولات و خدمات خود را در سایت شما تبلیغ می کنند. از طرف دیگر، پورتال های معتبری وجود دارند که به شما امکان می دهند محتوای خود را به صورت رایگان یا با حداقل هزینه منتشر کنید. آژانسهای بازاریابی دیجیتال فهرستهایی از این پیشنهادها را دارند و به شما کمک میکنند تا کلمات خوبی درباره شرکت خود در سایر پلتفرمها منتشر کنید.
پرداخت به ازای کلیک (PPC)
معروف به بازاریابی PPC یک رویکرد تبلیغاتی پولی است که به وب سایت شما امکان می دهد رتبه بالاتری داشته باشد و در نتایج جستجوی برتر ظاهر شود. این کمپین بازاریابی پولی یک موقعیت برد-برد را ارائه می دهد که در آن شما فقط برای کلیک های واقعی کاربران پرداخت می کنید. به عنوان مثال، اگر لینک خود را روی یک تبلیغ قرار دهید، به ازای هر کلیک مبلغ ثابتی از شما دریافت می شود. اگر کاربران روی تبلیغ شما کلیک نکنند، هزینه ای از شما دریافت نمی شود. معمولاً در تبلیغات موتورهای جستجو، تبلیغات رسانه های اجتماعی و سایر اشکال تبلیغات آنلاین استفاده می شود.
بازاریابی آمازون
آمازون جهان خاص خود را دارد که در آن صدها هزار کاربر در آن رشد می کنند. بازاریابی آمازون شامل تبلیغ هر نوع محصول در آمازون با محتوا و گرافیک خاص است. آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.
استخدام آژانس های بازاریابی دیجیتال بهترین شرطی است که امروز می توانید برای رقابتی ماندن داشته باشید. کارشناسان بازاریابی دیجیتال در این آژانس ها به خوبی از نبض بازار و مصرف کنندگان آگاه هستند. آنها می توانند راه های مختلفی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در اینترنت به شما ارائه دهند. اکنون زمان آن است که بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال را برای موفقیت در تجارت خود استخدام کنید.
The post فهرست جامع خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما اولین بار در TopDevelopers.co ظاهر شد.