
با افزایش چشمگیر تعداد مراکز خرید و مجتمع های تجاری در مناطق شهری و نیمه شهری، نیاز شدید به پارکینگ های خوب احساس می شود. طبق آمار Statista، بازار پارکینگ هوشمند در اروپا به تنهایی بیش از 19 میلیارد دلار است.
برای این تجارت پرسود، کارآفرینان فناوری تمایل زیادی به یادگیری روش توسعه اپلیکیشن پارکینگ دارند. اگر این مورد در مورد شما صادق است، به یک طرح تجاری پارکینگ قابل اعتماد نیاز دارید و سپس بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل را که مطابق با نیازهای شما باشد، پیدا کرده و انتخاب کنید.
محتوا
- چرا تجارت پارکینگ سودآور است؟
- راهنمای گام به گام راه اندازی کسب و کار پارکینگ
- برای کسب و کار پارکینگ چه چیزی باید آماده کنید؟
- توسعه دهندگان اپلیکیشن پارکینگ را استخدام کنید
- آیا برای راه اندازی کسب و کار پارکینگ خود آماده اید؟
چرا تجارت پارکینگ سودآور است؟
آیا تجارت پارکینگ سودآور است؟ این یک سوال اجتناب ناپذیر برای هر تاجر است. خوب، راهحلهای دیجیتال میتوانند از مزایای کسبوکار بهینه برای کارآفرینان بهره ببرند. اپلیکیشن پارکینگ به دلیل نگهداری کم و تقاضای بالای بازار می تواند منبع درآمد پایداری را ارائه دهد. به گفته کارشناسان صنعت، به طور متوسط می توان روزانه 60 دلار برای یک نقطه در مرکز شهر دریافت کرد.
بازار را جستجو کنید: این روزها کسب و کار فضای پارکینگ در همه جا رایج شده است. بنابراین، شانس خوبی وجود دارد که خدمات پارکینگ شما درآمد پایدار و سود مطمئن را برای شما فراهم کند.
یک علت اجتماعی: اگر بیشتر به مشارکت در یک هدف بزرگ اعتقاد دارید، راه اندازی پارکینگ یک ابتکار عالی است. می توانید با اختصاص مکان های پارک در یک لحظه در مصرف سوخت صرفه جویی کنید و لذت یک رویداد بی دردسر را به بازدیدکنندگان ارائه دهید.
درگیری فیزیکی کمتر: از آنجایی که طرح تجاری پارکینگ شامل مدیریت سرمایه گذاری از طریق یک برنامه پارکینگ تلفن همراه است، نیازی به حضور فیزیکی در یک مکان ندارید. وقتی همه چیز را در مرحله اول مرتب کردید، نیازی به زیرسازی نیست.
طبق گزارش Business Wire، صنایع پارکینگ و گاراژ در ایالات متحده با وجود ضربه تاریخی همهگیری، ارزشی نزدیک به 10 میلیارد دلار گزارش کردهاند. پیشبینی رشد حتی با رشد سالانه 4.8 درصدی تا سال 2023 خیرهکننده است. با این حال، نیاز جدی به برنامههای پارکینگ برای پلتفرمهای iOS و اندروید وجود خواهد داشت.
راهنمای گام به گام راه اندازی کسب و کار پارکینگ
یافتن جای پارک به یکی از بزرگترین مشکلات شهرنشینان تبدیل شده است و این مشکل به یک رویداد یا کنسرت خاص محدود نمی شود، مشکلی همیشگی در شهرهای مترو است. راه اندازی یک کسب و کار پارکینگ با دو گزینه اصلی همراه است: شما قبلاً یک فضای پارکینگ دارید یا اینکه مالک آن نیستید. در هر دو مورد، استراتژی های ایجاد یک کسب و کار فضای پارکینگ متفاوت است.
شما صاحب یک فضای قابل تبدیل هستید
این بهترین قسمت است. اگر صاحب یک مکان یا زمین هستید، تبدیل آن به پارکینگ راحت است. در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید در حین انجام آن در نظر داشته باشید –
اندازه پارکینگ
شما باید در مورد اندازه پارکینگ تصمیم بگیرید زیرا اگر این کار را برای دانشگاه انجام می دهید، فضای مورد نیاز بسیار بزرگتر از یک رستوران است. برخی از صنایع بر اساس فوت مربع فضا، الزامات کدی را برای پارکینگ تعیین می کنند. علاوه بر این، باید فضای وسیله نقلیه را نیز در نظر بگیرید، که معمولاً 9 در 19 فوت است تا هر وسیله نقلیه خانگی مهمان را در خود جای دهد.
ضخامت کف
آسفالت وزن کامل را در طول روز تحمل می کند و بنابراین دوام یک نگرانی کلیدی برای هر تجارت پارکینگ است. کیفیت خاک و سایر مصالح سنگفرش بسته به ضخامت مورد نظر شما اهمیت دارد.
گوشه های پارکینگ
زوایای 45-60 درجه یک معیار ایده آل برای فضاهای پارکینگ در نظر گرفته می شود. بنابراین در هنگام ساخت فضاهای جدیدتر نباید از نگهداری آن غافل شد. بدیهی است که زاویه پارک 90 درجه باعث مشکلات بزرگی می شود.
طراحی چیدمان
پیروی از دستورالعمل های طراحی چیدمان به شما کمک می کند تا تجارت فضای پارکینگ خود را به آرامی اداره کنید. هنگام ایجاد یک جریان کامل که به رانندگان کمک می کند ترافیک را به وضوح هدایت کنند، تعدادی از عوامل در نظر گرفته می شوند.
برای ایمنی، مهم است که رمپ ها، خطوط تخلیه و چراغ های فضای خود را از دست ندهید. علامت گذاری کابل ها و لوله های زیرزمینی به پیمانکاران شما کمک می کند تا خطر را شناسایی کرده و (در صورت لزوم) تعمیرات را بر اساس آن شروع کنند.
مجوز – نیاز ویژه
علاوه بر تمهیدات فوق، تنظیم مجوز لازم برای هر شغل پارکینگی الزامی است. قوانین و مقررات از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. بنابراین، باید با مقامات دولتی محلی خود مشورت کنید تا برای مجوز لازم آماده شوید. به عنوان مثال، در نیویورک، PLL (مجوز پارکینگ) برای مشاغل پارکینگ اجباری است. اداره حمایت از مصرف کنندگان و کارگران نیویورک (DCWP) این مجوز را صادر می کند. دارای هزینه های تمدید و چرخه های تمدید خاصی است که صاحبان مشاغل نباید از دست بدهند.
جای پارک ندارید
این یک مورد رایج است – شما مالک یک مکان نیستید، اما همچنان می خواهید به ایجاد یک برنامه پارکینگ و توسعه کسب و کار خود علاقه مند باشید. خبر خوب این است که امکان پذیر است. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، استراتژی ها و مراحل ساخت یک کسب و کار فضای پارکینگ تغییر خواهد کرد.
تحقیق در مورد رقبا
یکی از پیش نیازهای ورود به هر کسب و کار، تحقیق کامل همتایان و رقبا است. تحقیقات بازار و مطالعات امکانسنجی بر اساس دادههای جمعیتشناختی و روانشناختی به شما کمک میکند تا یک استراتژی تجاری قابل اعتماد برای پارکینگ بسازید.
دور باش، قانونی
شما می توانید یک شرکت تضامنی، با مسئولیت محدود یا مالکیت انحصاری را برای کسب و کار فضای پارکینگ خود انتخاب کنید. در ایالات متحده و اکثر کشورهای جهان، امکان راه اندازی یک برنامه تجاری پارکینگ بدون مجوز، بیمه و مجوز وجود ندارد. ضروری است که برای تمام این موارد قانونی با یک نماینده یا وکیل تماس بگیرید.
علائم تجاری، کپی رایت مالکیت معنوی
به خصوص زمانی که مالک این فضا هستید، علائم تجاری مالکیت معنوی و حق چاپ مهم هستند. در حالت دیگر، جایی که شما فقط مالک و دارای یک اپلیکیشن پارکینگ تجاری هستید، مسائل مربوط به علائم تجاری و حق چاپ باید با دقت بررسی شود. چنین لوگوها و علائم تجاری تأیید شده قانونی برای حضور رسانه های آنلاین و چاپی تجارت شما مهم هستند.
اسناد تجاری پارکینگ
علاوه بر مجوزها و مجوزها، اسناد زیادی برای اجرای یک برنامه تجاری پارکینگ نیاز دارید. باز هم، یک نماینده یا وکیل می تواند به شما در حل این دردسر کمک کند. مشاور حقوقی همچنین می تواند به شما کمک کند تا در هنگام اداره کسب و کار فضای پارکینگ خود از مدارک و رسیدهایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید بمانید. حتی با یک برنامه پارکینگ تلفن همراه، ممکن است لازم باشد برای پرداخت یک رسید تهیه کنید. در ایالات متحده، سایر مدارک مورد نیاز شامل…
- DBA و EIN
- گواهی ثبت
- اساسنامه شرکت
- شرایط استفاده آنلاین
- قرارداد عملیاتی برای شرکت های LLC
- مجوز کسب و کار و طرح
- یادداشت تفاهم (MOU)
- سند خط مشی حفظ حریم خصوصی آنلاین
- شناسه مالیات دهندگان فدرال
برای کسب و کار پارکینگ چه چیزی باید آماده کنید؟
هنگامی که می خواهید توسعه دهندگان را برای یک تجارت پارکینگ استخدام کنید، باید چند چیز مانند یک طرح تجاری آماده داشته باشید تا مشکل لحظه آخری وجود نداشته باشد.
تحلیل بازار: انجام تحقیق در مورد روندهای بازار مانند تقاضای مصرف کننده و چشم انداز رشد کسب و کار در پارکینگ و همچنین تجزیه و تحلیل SWOT.
تحلیل رقابتی: همتایان و رقبای موجود در بازار، به ویژه رقبای محلی را بررسی کنید. نقاط قوت و ضعف آنها را در برنامههای تلفن همراه کسبوکار پارکینگ آنها بررسی کنید. چیزی که آنها فاقد آن هستند، می توانید در توسعه اپلیکیشن پارکینگ خود بگنجانید.
فروش و بازاریابی: برنامه های فروش و بازاریابی خود را با توجه به USP و رویکرد تجاری رقبای خود توسعه دهید.
تیم مدیریت: می توانید یک تیم مدیریتی با سابقه حرفه ای مناسب ایجاد کنید. در صورت لزوم، می توانید سلسله مراتب شرکت را در زمانی که تجارت پارکینگ رشد می کند طراحی کنید.
عملیات و برنامه های مالی: برنامه های عملیاتی از قبیل تامین، دارایی ها و تجهیزات و جزئیات لجستیکی باید همراه با برنامه ریزی مالی سه ساله و ساماندهی وجوه برای ایمن سازی بیشتر انجام شود.
کاربرد: اسناد مالی یا تجاری اضافی در پیوست موجود است و برای ارجاع یا نمایش سریع باید در دسترس باشد.
توسعه دهندگان اپلیکیشن پارکینگ را استخدام کنید
درک ماهیت کسب و کار قبل از شروع پروژه بسیار مهم است. راهنمای تبدیل ایده اپلیکیشن به یک راه حل حرفه ای به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه افکار روی کاغذ آورده می شوند و سپس به عنوان محصول نهایی اجرا می شوند. پس از اتمام فرآیند، زمان آن رسیده است که بهترین استعدادها را در این صنعت پیدا کنید.
در اینجا، به عنوان یک کارآفرین، باید بدانید که چگونه توسعه دهندگان را برای پروژه توسعه اپلیکیشن خود استخدام کنید. هنگامی که توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل برای استخدام نهایی شدند، در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید
نزدیک شوید و بحث کنید
پس از انتخاب شریک فناوری خود برای توسعه اپلیکیشن پارکینگ، باید با رویکرد و برنامه کاری خود به آنها نزدیک شوید. همچنین به شدت توصیه می شود که سوالات مهمی بپرسید تا اعتبار آنها را بیاموزید. گفتگو با مشاور کسب و کار و فناوری آنها به شما کمک می کند تا طرح ایده خود را بهتر درک کنید. این مهم است زیرا تبدیل همه ایده ها به محصول امکان پذیر نیست.
هنگامی که تنظیمات با شرکت توسعه برنامه تلفن همراه برای درک پروژه تنظیم شد، می توانید در مورد هزینه توسعه یک برنامه تجاری فضای پارکینگ صحبت کنید.
طرح
هزینه های زیادی صرف طراحی اپلیکیشن موبایل می شود و اپلیکیشن تجاری پارکینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع، پارکینگ خیابانی نیاز به گرافیک تمیز و واضح دارد تا صاحبان وسایل نقلیه متوجه فضای پارکینگ موجود شوند. بهترین طراحان UI/UX با تجربه در طراحی اپلیکیشن های مشابه برنامه پارکینگ خود را از شرکت انتخاب شده استخدام کنید و با ارائه یک برنامه جذاب با گرافیک با کیفیت بالا به شما کمک خواهند کرد.
توسعه
تمام اجزای طراحی UI/UX برنامه پارکینگ به یک شی کاملاً کاربردی تبدیل میشوند و بنابراین توسعه برنامههای خدمات پارکینگ هسته اصلی چرخه عمر توسعه نرمافزار است. با اطمینان از انتخاب پشته فنی مناسب برای برنامه های پارکینگ با تیم های توسعه، می توانید از آنها بخواهید که ادامه دهند.
اجرا و اجرا
توسعه برنامه کسب و کار پارکینگ از طریق یک فرآیند دقیق چرخه عمر توسعه نرم افزار (SDLC) انجام می شود که تضمین می کند یک برنامه کاملاً کاربردی مطابق با اهداف تجاری و محدوده از پیش تعریف شده شما ساخته شده است.
در مرحله نهایی، محصول نرم افزاری از طریق اقدامات دقیق تضمین کیفیت تست می شود. یک نسخه بتا احتمالاً با MVC به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و برنامه ای روشن برای آینده در مورد افزودن ویژگی ها و امکانات اضافی با توجه به نیاز بازار و مشتری داشته باشید.
آیا برای راه اندازی کسب و کار پارکینگ خود آماده اید؟
این راهنما در مورد چگونگی راه اندازی یک کسب و کار پارکینگ شامل تمام مراحل و رویه های لازم است که باید دنبال کنید تا افکار خود را به یک تجارت ملموس تبدیل کنید. اکنون می توانید روی اجرای این طرح کار کنید تا بخشی از صنعت تجارت چند میلیارد دلاری پارکینگ شوید.
The post Parking Lot Business – The Planning Guide اولین بار در TopDevelopers.co ظاهر شد.