
جهان وارد عصر جدیدی از خرید شده است که فروشگاههای فیزیکی آنلاین هستند و درب ورودی دیجیتال را باز میکنند. این تغییر در پاسخ به نیازها و ترجیحات مشتریان هدف برای خرید آنلاین است. با این حال، تکمیل حضور فروشگاه با تجارت آنلاین به معنای ساخت وب سایت نیست. درعوض، فراتر از فروش دیجیتالی است، و بهترین تجربیات را مهندسی میکند که هزارهها مایلند برای آن هزینه زیادی بپردازند.
مشتریان هزاره سه چهارم از جمعیت 83.1 میلیون نفری ایالات متحده را تشکیل می دهند که بیش از نیمی (58٪) از کالاهای خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند. آنها با کمال میل حدود 600 میلیارد دلار برای خرید آنلاین خرج می کنند. این نسلی است که شاهد تحول سریع دیجیتالی جهان، از فروشگاههای خانوادگی تا خرید آنلاین بود. این تجربه باعث شد آنها به چیزهای زیادی پی ببرند.
در نتیجه، صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک باید عادات خرید هزاره ها را برای بهبود تبدیل و سود، تحقیق، درک و در نظر بگیرند. به عنوان مثال، 84 درصد از هزاره ها به کمپین های تبلیغاتی سنتی اعتماد ندارند و قبل از خرید محصولات به بررسی آنلاین روی می آورند.
قبل از اینکه به کارکردها و ترجیحات ویژگیهای مشتریان هزاره بپردازیم، وبسایتهای منحصربهفرد، جذاب و خلاقانهای را که هزارهها کمترین انتظار را دارند و شرکتهای توسعهدهنده وب بیشترین اعتماد را دارند، مورد بحث قرار خواهیم داد. همچنین صاحبان مشاغل را راهنمایی می کند که چگونه یک وب سایت را بهینه کنند یا یک وب سایت از ابتدا ایجاد کنند که انتظارات هزاره ها را برآورده کند.
محتوا
- 7 نکته برای طراحی و توسعه وب سایت که انتظارات هزاره ها را برآورده می کند
- بهینه سازی موبایل
- فراتر از طراحی تمیز و مینیمالیستی بروید
- گزینه سلف سرویس را فعال کنید
- شخصی سازی راهی برای کسب وفاداری است
- داستانی در مورد رابطه بهتر بگویید
- ادغام رسانه های اجتماعی
- سرعت شارژ سریع
7 نکته برای طراحی و توسعه وب سایت که انتظارات هزاره ها را برآورده می کند
توجه به این نکته مهم است که فرآیند توسعه وب سایت برای ایجاد یک وب سایت دوستدار هزاره حیاتی است، بنابراین باید منصفانه انجام شود. پیروی از نکاتی برای طراحی و توسعه وب سایت که انتظارات نسل هزاره را برآورده می کند، به ایجاد وب سایتی کمک می کند که نه تنها برای هزاره ها جذاب باشد، بلکه تجربه ای مثبت و جذاب را برای کاربران در تمام گروه های سنی فراهم کند. نگاهی گذرا به همه آنها بیندازید.
بهینه سازی موبایل
Millennials کاربران زیادی از تلفن همراه هستند، بنابراین بسیار مهم است که بهینه سازی موبایل را در طراحی وب سایت خود در اولویت قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا است، به سرعت در دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شود و تجربه کاربری یکپارچه را در اندازه های مختلف صفحه نمایش ارائه می دهد، زیرا هزاره ها انتظار دارند هر وب سایتی سازگار با موبایل باشد.
طراحی وب ریسپانسیو نیز با رتبه بندی بهبود یافته توسط گوگل مورد توجه قرار گرفته است. ترافیک وب سایت تلفن همراه بیشتر از ترافیک وب سایت در سراسر جهان احساس می شود. بنابراین یک وبسایت بهینهسازی شده برای موبایل نه تنها برای Millennials جذاب است، بلکه به بهبود SERP نیز کمک میکند.
فراتر از طراحی تمیز و مینیمالیستی بروید
هزارهها از طراحیهای وبسایت تمیز و مینیمالیستی که از نظر بصری جذاب هستند و به راحتی میتوان آنها را پیمایش کرد، قدردانی میکنند. از فضای سفید فراوان، تایپوگرافی واضح و طرحبندی ساده برای ایجاد یک رابط کاربری آسان و راحت استفاده کنید. شامل عناصر جذاب بصری مانند تصاویر، فیلم ها و انیمیشن های با کیفیت بالا برای جلب توجه هزاره ها. از تصاویر متقاعد کننده ای استفاده کنید که با برند شما همسو باشد و با ترجیحات و زیبایی شناسی هزاره طنین انداز شود.
شکستن کلیشه ها با طراحی یک وب سایت در یک صنعت خاص برای برجسته شدن در هنگام هدف قرار دادن جمعیت هزاره مهم است. کسبوکارها میتوانند درباره طراحیهای وبسایت رقبا تحقیق کنند و از افزودن عناصری که کلیشهای از صنعت هستند اجتناب کنند و عناصر مدرن را برای طراحی وبسایت مؤثر برای کاربران هزاره اضافه کنند.
گزینه سلف سرویس را فعال کنید
Millennials، همچنین به عنوان نسل Y شناخته می شود، ترجیح می دهند کارهای خود را انجام دهید یا سوالات مربوط به وب سایت را حل کنید. علاوه بر این، هزارهها ترجیح میدهند کمتر با بخش خدمات مشتری تماس بگیرند، مگر اینکه هیچ گزینهای برای آنها باقی نماند. برای رفع این نیاز، ادغام یک ویژگی سلف سرویس در وب سایت کمک خواهد کرد.
ویژگیهای سلفسرویس زیر، پرسشهای متداول مفصل، مقالههای آموزشی خودیاری، و انجمنهای بحث و گفتگو، امتیازی برای کارآمد کردن همه چیز برای Millennials است. ویژگی سلف سرویس یک وب سایت به همگام سازی وب سایت توسعه یافته با انتظارات هزاره ها کمک می کند.
شخصی سازی راهی برای کسب وفاداری است
هزاره ها برای تجربیات شخصی ارزش قائل هستند. محتوای وب سایت و توصیه های خود را بر اساس تاریخچه مرور، ترجیحات و تعاملات قبلی آنها سفارشی کنید. برای بهبود تجربه کاربر، ویژگی هایی مانند توصیه های شخصی سازی شده محصول، محتوای شخصی و پیشنهادات هدفمند را پیاده سازی کنید. یک تجربه شخصی باعث می شود که هزاره ها به طور تکانشی با وب سایت شما تعامل داشته باشند.
به همین ترتیب، هنگام ایجاد برنامههای وفاداری با ارزش افزوده، علاقهمند کردن هزارهها به مرور و خرید محصولات آسان میشود. اشتراکهای پولی را برای ویژگیهای ممتاز به صورت رایگان فعال کنید، تخفیفهای ارزش افزوده ارائه دهید و برنامههای تشویقی راهاندازی کنید که به هزارهها احساس میکند که به نیازهایشان اهمیت میدهید.
داستانی در مورد رابطه بهتر بگویید
با گزینه های منوی واضح و مختصر، خرده نان های پیمایش و قابلیت جستجو، ناوبری وب سایت بصری و آسان را ارائه دهید تا به هزاره ها کمک کنید تا به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. با این حال، هزارهها در حین مرور، احساس میکنند ارتباطشان با محصول قطع شده است و استراتژی داستانسرایی وبسایت میتواند شکاف را پر کند.
گفتن داستانی در مورد کسب و کار، محصولات و خدمات شما با تصاویر، متن، تجربیات و مقالات معنادار برای هزاره ها مشخص می کند که کسب و کار شما چیست و چه کاری برای آنها انجام می دهد. این ارتباط باعث می شود مصرف کنندگان هزاره به محصولات و خدمات برند علاقه مند شوند.
ادغام رسانه های اجتماعی
هزاره ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بسیار فعال هستند. از فیس بوک گرفته تا اینستاگرام، از همه آنها استفاده کرده اند. آنها از رسانه های اجتماعی در مقیاس برای ارتباط با برندها و کشف چیزهایی که سبک زندگی آنها را بهبود می بخشد استفاده می کنند. هزاره ها دوست دارند نظرات خود را بیان کنند و در مورد چیزهای مختلف اظهار نظر کنند. این نشان میدهد که ترکیب رسانههای اجتماعی در طول توسعه وبسایت راهی را برای کسبوکارها و فروشگاههای تجارت الکترونیک فراهم میکند تا تعامل خود را با نسل هزاره افزایش دهند.
دکمههای اشتراکگذاری رسانههای اجتماعی، گزینههای ورود به سیستم اجتماعی، و عناصر اثبات اجتماعی (مانند نظرات و رتبهبندیهای کاربران) را در وبسایت خود ادغام کنید. این افراد هزاره را تشویق می کند تا با برند شما درگیر شوند، محتوا را به اشتراک بگذارند و اعتماد ایجاد کنند.
سرعت شارژ سریع
این فقط برای هزاره ها نیست، که انتظار دارند یک وب سایت در عرض سه ثانیه بارگذاری شود، در غیر این صورت کاربران را به سمت رقبا دور می کند. به نظر می رسد که این یک اشتباه پرهزینه است که باعث می شود تمام زمان و هزینه ای که برای طراحی و توسعه وب سایت صرف می شود به هدر برود.
برو به موضوع: هزاره ها از وب سایت هایی که به کندی کار می کنند متنفرند. آنها دامنه توجه کوتاهی دارند و انتظار دارند وب سایت ها به سرعت بارگذاری شوند. بهینه سازی عملکرد وب سایت با به حداقل رساندن اندازه فایل با فشرده سازی، حذف خطوط شکسته و فضاهای کد، استفاده از تکنیک های کش و بهینه سازی زمان پاسخ سرور. یک وب سایت با بارگذاری سریع، هزاره ها را درگیر می کند و نرخ پرش را کاهش می دهد.
هزینه های توسعه وب سایت را تخمین بزنید تا بدانید چقدر باید در زمینه های مختلف توسعه هزینه کنید تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
بسته بندی
برای این کار ابتدا باید انتظارات وبسایت Millennials را بدانید تا نرخ تعامل بهتر شود. نکات طراحی و توسعه وبسایت استراتژیک به کسبوکارها کمک میکند تا وبسایتی بسازند که با نگرش هزارهساله بهخوبی تنظیم شده باشد تا رابطه مادامالعمر حفظ شود، اعتماد به دست آید و کسبوکار موفق شود.
دو سنت من: در حین ساختن یک وب سایت برای حمایت از جمعیت هزاره، هزاره ها را در جریان نگه دارید. همچنین، استخدام توسعه دهندگان وب متخصص برای موفقیت وب سایت بسیار مهم است. با انتخاب تیم مناسب، موفقیت را افزایش دهید، جایی که یک راهنمای جامع برای استخدام یک تیم توسعه اختصاصی به شما کمک خواهد کرد.
پست 7 نکته استراتژیک طراحی وب سایت که هزاره ها می خواهند اولین بار در TopDevelopers.co ظاهر شد.